Praktijk
Hartelijk welkom in onze tandartspraktijk
Mondgezondheid maakt deel uit van de algemene gezondheid.
Ons doel is om u te helpen bij het bereiken én behouden van een
optimale mondgezondheid. Tijdens onze kennismaking verzamelen wij
de noodzakelijke gegevens om uw huidige mondconditie in kaart te
brengen en uw wensen te bespreken. Daarnaast vragen wij u de
gezondheidsvragenlijst in te vullen. Zo willen wij zo optimaal
mogelijk aan uw verwachtingen voldoen.
Openingstijden
Beide praktijken van Tandarts Rooker zijn geopend op
maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot
17.00 uur.
Uw afspraak
Wij behandelen uitsluitend op afspraak. Lukt het niet uw
afspraak na te komen? Zeg deze dan minimaal 24 uur van tevoren af,
anders wordt de voor u gereserveerde tijd in rekening gebracht.
Pijnklachten
Wanneer u een pijnklacht heeft, wacht dan niet tot de
volgende controle, maar neem contact met ons op. Bel ons indien
mogelijk tussen 8.15 uur en 11.00 uur, zodat wij u eventueel
dezelfde dag nog kunnen helpen tijdens ons spoedspreekuur. Indien
de praktijk gesloten is, hoort u op het antwoordapparaat het nummer
van de dienstdoende tandarts.
Medische gegevens
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te
informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap,
medicijngebruik, ziektes, infecties en afwijkingen.
Privacyregeling en
geheimhouding
Patiënteninformatie wordt niet aan derden doorgestuurd of
verteld zonder overleg met de tandarts en met medeweten van de
patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve
als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de
informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing).
Klanttevredenheid
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de
hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt
u deze ook melden bij de balieassistente en/of de tandarts.
Betalingsvoorwaarden
De betaling van behandelingen gaat via factoringbedrijf
Infomedics
Het telefoonnummer hiervan is: 0900 - 777 777 1. Verdere informatie
over de betalingsvoorwaarden kunt u hier vinden.
Meningsverschil
Indien u een meningsverschil heeft met uw tandarts en
denkt dat de tandarts aantoonbaar in gebreke is gebleven, zonder
dat u dat samen heeft kunnen oplossen, dan kunt u zich richten tot
de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der
Tandheelkunde) en om bemiddeling vragen.